czwartek, 23 maja 2013

Piątek

Sorry że nie pisałam, ale jestem chora :P I nic ciekawego się nie działo. Tak jak obiecałam dzisiejsza notka będzie poświęcona zdjęciom, lecz zanim do nich przejdę muszę się z wami tym podzielić :D Bo w sobotę jechałam do babci na urodziny, więc jak już byłyśmy w centrum przy tych stoiskach to Agnieszka Sienkiewicz ustała w sklepiku, zaraz za moją mamą. Wzięłam od niej autograf i podarowałam jej konwalie :DD Dobra, dosyć tej podniety :D Teraz fotki :DD


hee, autograf <3
mama zrobiła obcasem na peronie :D

bez pod oknem ;p

soczki "Monster High"

robiłam sobie herbatkę 

Rudzik <3

takie tam w lustrze

nasza lekcja geografii 

pomadka ;p

moje nudy :D

mój słodziak <3

znowu w lustereczku <3

fifcia po kompieli

w mc donaldzie z Pati :D

pod blokiem czekałam na mamę 

kogoś chyba bolą nogi :D

Gizmo - piesio Eweliny

ławeczka rano :D

moje czarne leginsy torturowane kredą :DD

w parku :D

na mostku

hehe, za drzewkiem 

placyk zabaw z Patrycją

Fifka i Misiek <3

no właśnie, nasz bieg majowy :D

Magda :D
fifiórka


łazienka w dekadzie 


pod mc donaldem - szybka 

jeszcze jedno z Miśkiem

mniam lodzik <3

Pati w starej garbarni

no i ja <3

lustro

odbicie na klatce 

moje sweet gumki <3

tarczyn w szkole :P

fifi

lustereczko

a na koniec mniam lodziki <3

Ps. Sorry za kolejność, ale nie chciało mi się zmieniać :DDD

5 komentarzy:

  1. odpiszesz mi na tego e-maila w sprawie nagłówka ?
    bo wygrałas konkurs .
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post z kad masz gumki?

    juicy-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miam Lody!! Fajne fotki; p Gratulje autografu Moj blog pod nowym adresem:
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia ;) Miło się ogląda ;P Masz peekińczykaa! <3333
    Obserwuję ;) Zapraszam do siebie :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny blog , śliczny wygląd świetnie piszesz posty http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń