poniedziałek, 10 czerwca 2013

Poniedziałek

Trololololo... 
No witam was po długiej przerwie, postanowiłam że będę pisała przynajmniej raz w tygodniu, żeby z grubsza opisać swój tydzień :DD 
A więc tak, podczas dnia dziecka pojechałam z mamą do Służewiec na wyścigi konne, tzn. byłam tam jako pomoc przy czyszczeniu i wgl, nwm. czy wspominałam o tym wcześniej, ale uwielbiam konie. Więc to było dla mnie wielkim prezentem, w Niedzielę sytuacja się powtórzyła, lecz ta klacz, którą czyściłam wygrała <3 A Serdel (koń mojej Cioci) miał II miejsce <3
No a teraz sobie siedzę przed kompem w ręczniku na głowie, bo oblałam się soczkiem i umyłam głowę :p 

Ale będzie fajnie 19 <3 
Trzy dniowa wycieczka do Wrocławia z klasą, a 17 i 18 wagsy w gronie fajnych osób :D
Macie kilka fotek <3

z fifi <3




W ręczniku :/
Serdel
Z Sagą <3

3 komentarze:

  1. Ale fajny piees <3 ja we wtorek mam wycieczke <3

    olqa-olqaa.blogspot.com zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słit focie świetny wygląd http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i bardzo ładne tło..
    Obserwuje i liczę na to samo :)

    amazing-girl-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń